Samimiyetsizler (Ömer Akdağ), ömer akdağ, AKP, İç siyaset, süleymanlı, samimiyetsizler, İslâm,
Ömer Akdağ

Samimiyetsizler (Ömer Akdağ), ömer akdağ, AKP, İç siyaset, süleymanlı, samimiyetsizler, İslâm,
Ömer Akdağ
Samimiyetsizler (Ömer Akdağ), ömer akdağ, AKP, İç siyaset, süleymanlı, samimiyetsizler, İslâm,
Ömer Akdağ



Birkaç haftadır Akademi ve mfs hakkında, takipçilerime özel mesajlar göndererek, iftiralara ve fitne çıkartmaya varan yalan dolan dolu ve art niyetli ve samimiyetsizce hareketler sergileyen bu şahsa, bu sözde kardeşimize, az önce ağzının payını verdim.

Öylesine basitçe ve tutarsız hareket ediyorlar ve öylesine ahmakça bir hareket tarzı ile beni kaçak güreşen biri göstermek gayretinde hareket ediyorlar ki, kendisini tespit edip, yeterli ispatı elde edip, telefonunu da temin edip bir anda arayınca, dut yemiş bülbüllere dönüyorlar. Halbuki yıllardır itine kopuğuna, müptezeline casusuna her istediğinde adresimi ve kimlik bilgilerimi veren hatta gerekli görürse sayfada herkesin önünde yazan benim...

Görüşmenin başında ayrı, ortasında ayrı ve sonunda ayrı bir kişiliğe bürünüp birbirini yalanlayan açıklamaları bir kaç dakika içinde yapıp bu yalanlara sığınmak zorunda kalıyorlar. O an, ispatlı gerçekler karşısında, dünyanın en aciz ve en haksız insanı olduklarını gördükleri halde, görüşmeden sonra olsun bir nefis muhasebesi yapıp bu kadar çürük yalanlara dayanan mücadelelerinden vazgeçmiyorlar.

Akademi'yi soruyorsun, bilmiyorum diyor. Mfs'yim diyorsun bilmezden/tanımazdan geliyor. "Kaç haftadır çıkarttığın fitne yetti artık" diyorsun öyle bir şey yapmadım diyor. Sadece iki dakika sonra da hem Akademi'yi hem mfs'yi tanıdığını takip ettiğini, takipçilerime özelden mesaj gönderdiğini kabul ediyor. Etmek zorunda kalıyor çünkü mesaj attığı kişilerin isimlerini veriyorum. Aciz kalıyor. Yoksa son nefesine kadar inkar edecek.

Alem biliyor ki benim adım Tatar Ramazan filan değil, mfs... Ben çizgifilm ya da film karakteri değilim. Adım belli, adresim belli, duruşum belli, iznim belli, büyük bildiklerim ve ezip geçtiklerim belli ve hiç kimseyi de tehdit etmem. Sadece hesabını sorar hakkımı alırım. Ortada bir hiç gibi bırakırım. Zerre şahsiyeti olan da düştüğü bu halden sonra adamım diye meydanda duramaz.

Diğer fitnecileri de tek tek fitnelerinde boğup rezil etmeye ve zararlarına mani olmaya devam edeceğim. Münasip gördüklerimi de buralarda paylaşıp sizlere duyuracağım. İçimizdeki sözde kardeşlere karşı olan mücadelem ve hışmım, kimliği açık ve davasında samimi hasımlarıma karşı olandan her ama her zaman kat be kat fazla olacak.

Bu müfteri ile aynı arkadaş listesinde bulunmaya tahammül edebilip de benim listemde de kalmaya çalışanları listemden çıkartacağım. Ben burada evcilik oyunu oynamıyorum.